24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 17:38:51| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

平安夜&聖誕節!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  平安夜同老公一齊過~~同完family去食聖誕大餐之後..就出左MK搵老公啦~~MK多人到pk呀~~真係唔想行呀~~我地係MK行到11點幾就走啦~~返去9龍灣...我地係惠康買左好多野食呀~~哈哈...返到去佢屋企//我地睇左一陣電視//又返左房...本來都冇咩既//我玩玩下佢手提..係信息個度SEE到D野...佢同一條女玩MMS...仲要成日玩///唉,,我問佢,,佢話係FD’我一定要信啦~~都冇得唔信~~!我發脾氣//佢真係唔理我WOR~~唉..好心痛LO~~之後都冇咩啦~~但我真係好驚呀~!冇左佢我真係唔得嫁~~我地3點幾先訓...老公唔夠幾分鐘就訓左啦...我都訓唔到//
  第2日好早起身呀~~同佢DAD&MAM去飲茶~我都冇咩食野~~都唔LIKE食既~~哈哈..行街街~~又買下野食...老公買左CK BE支香水呀~~好香呀//里2日都買左幾多野~~哈哈..又返左佢屋企呀..唉..又鬧交呀//估唔到我都要返屋企之前同你鬧交..真係好辛苦呀///唉...最後又冇野啦~~之後就返屋企啦~~琴晚LONG&YAN都冇返屋企呀~~

台長: 尚未設定
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文