24h購物| | PChome| 登入
2003-12-20 20:00:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好慶><"""""""""

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚喊完...今朝隻眼痛到想死___________
真係唔想去補習..返學校幫手open day.....又唔得喎...
返學校一定俾人鬧><
補左一個鐘已經頂唔順...要走人^^
之後搭車有人打俾我..哈!來電顯示係屋企...我諗應該冇咁早打俾我嫁bor.
我聽左..我認得係細妹把聲...哈!佢話打錯!! 好明顯係媽咪叫佢試我啦!好老討呀!!!!!!!!!!咁唔信我咪鬧我囉!!洗乜咁鬼祟呀!


終於有人打救~
詩表姐打黎話飲茶..實在太好喇...唔洗返屋企!^^
晴晴好搞笑呀!!
佢著左套聖誕老人衫..係條裙仔黎嫁..好得意^^
佢重話自己係""christmas林子晴""tim ar~~~~~~~
傻瓜@.@

台長: kayi*love
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文