24h購物| | PChome| 登入
2004-09-19 07:46:39| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與神同行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

培靈會中提到最美既事奉係每天每時每刻與神同行---我們可以做到嗎?
神就係要我地係我地既崗位當中敏感神既同在,要隨時既為榮耀神工作.不管做的事是何等既微小,只要是要人見到神既愛就得啦
咁我就要每日記得...!
我為神而活下去.生活當中有好多唔開心,唔如意,不打緊
我為神推D學生返課室,有D係好重,自己有腰酸背痛,不打緊!
我為神好好工作...
我為神俾學生整傷...
我為神開開心心過每一日...

曾經有段日子我入左迷失當中...都唔知自己做咩...heee...有想過天父快d接我返天家...d朋友都好驚我出事.感謝神,我無野啦.我會一直持守落去.

台長: Kayee@Karen
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文