24h購物| | PChome| 登入
2006-05-28 00:19:49| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

得閒飲茶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇左套”得閒飲茶”,雖然唔系套咩好戲...不過又講得幾入題~

最認同既一點,你最愛既,就系不能跟你一生一世...

好諷刺啊...乜唔系要簡個最愛既,一生一世,白頭到老嗎?

夠竟點解呢?好唔明...不過,我已經經歷過”我的最愛”...

而家既我,總系覺得好漫無目的,睇既野總系唔清唔楚甘...

究竟我最需要D乜...真系唔知...

究竟為左D乜要向前行?我系度撐緊D乜?掩飾D乜?

系咪我已經害怕愛上一個人既感覺?系咪真系失敗過一次就唔可以再起返身?

呢種感覺好唔舒服,而家既我,系真正既我嗎?

我應該系一個點既人?而家,我完全唔了解,好想有個人話我知,

我系個點既人...

都過左去甘耐啦?點解...個傷口好似唔識好甘...

好怕當我再去愛既時候,又會再失去...

台長: Hoky仔
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文