24h購物| | PChome| 登入
2003-11-18 08:44:46| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~尋找周杰倫~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我睇左尋找周杰內倫喇!!!
都唔係太好睇(有d失望)但係有 亞jay 0果 part 好正 lor, 有幾多個 jay ar~
如果係喜歡 jay 個樣既人一定會好覺得 亞jay 好cool 好有型仔 lor!
^_^

今個星期六&日真係好開心, 
我扲左我的new eyewear 有人say 我個樣靚女左, (多謝佢,我知道我邊似個美女) 唔知其他朋友仔有咩feeling ???? ~-~
另外,我又去左打保齡, ^^ 今次好勁ar, 有全中, 有幾次?中 我有試過一around 咁勁, 可惜我有頭冇尾, the last round all落? >_<“”

台長: 蠢hare
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文