24h購物| | PChome| 登入
2004-10-13 23:51:42| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10月9日 (六) 晴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下晝去左浸大open day
連續聽左4個course brefing
其實我想讀傳理新聞系
但浸大既呢個系好多人爭
我真係無咩信心
睇住成個hall坐滿晒人
我響度問我自己
我係咪太不自量力

咁既想法一路留響我腦入面
搞到心情好down
之後去左交補習$同食野
等到夠鐘再去紅"hum"搵亞爸
中途edith打黎
佢一路鼓勵我
但我心情真係好差
差d發佢脾氣

到8點鐘
去左陪亞爸聽concert
講真,普通好睇
因為我唔係sam hui fans
又唔係o個個年代既人
但佢d歌真係幾好聽
其實好多都好有意思
總好過而家d歌黎黎去去都係o個d
愈苦就愈多人鍾意
明明做人唔苦都變苦

今日...可能係自己亂諗野罷了

台長: 五貓之主
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文