24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 18:48:01| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飛機王....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉....
e個聖誕整嬲左好多人唷....
又變左”飛機王”....
點解????

24/12
朝早9點幾去左eat 早餐....
bcoz有人請....
但係食食下....
唔想食....
想嘔....
then....
去左c film....
c功夫....
悶> <....
then同左果班人去食lunch....
食左d....
食唔落....
then同人行淘大.....
行行下去左影貼紙相.....
影到我好怪......
> <......
then go左home拎返d野la....
超暈......
同人講左出去.....
點知冇出....
一個係尖咀....
一個堔水步.....
一班又係尖咀....
另一個又係尖咀....
我想打電話o個陣....
先知我同人調轉左電話.....
唉...
失敗.....
搞到放曬d人飛機.....
p.s 23號入tvb c show...
    24號播左....
    好彩冇影到我.....

25/12
今日都係唔係咁舒服....
本身朝頭早都ok架....
so咪話比人知我出去lo....
點知到11點幾....
都唔知係暈左.....
定係訓左.....
總之死左係床lo....
2點幾先醒......
一見到個鐘......
死.....
2點幾....
約左人一點幾架ma.....
> <.....
超驚.....
我家姐話....
如果佢係我約o個個人....
以後都唔同我出街a.....
點算a.....
我都唔想架.....
唔好唔同我出去a.....

今日我阿哥話比我知冇新城d飛....
oh....wt the fxxk.....
佢叫我叫人同我去.....
以家話比我知冇....
嗚嗚....
又要比d 人鬧la....
唉....
有冇人救我a.....
我好想喊呢.....
> <....我都唔想放人飛機架.....
好驚d人以後都唔同我出街a......
點算點算.....
> <......

台長: 尚未設定
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文