24h購物| | PChome| 登入
2004-11-28 10:19:21| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>口<....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日同jenny and鍾雅去左旺角行街唷~~~~
好多人呢....逼死我咁制>.<
行旺中la~見到好多好多人a~
我地school 架~~~~
見到who???
唔話你知~
係旺中買左條鏈a~~~係皇冠鎖匙黎架~~~~
$20<<<係咪好平呢~~~咔
跟住買左2條格仔裙a~~~~
但係呢...
我既目的係買衫...
點知一件都冇買...-.-
我地食完野3點幾先行...
但係行左2個幾鐘就好累lu...
可能因為多人la~
行完旺中..
就go左女人街~
不過d衫唔靚呢..
so冇買野...
then去左聯合廣場la~
(唔係聯合醫院a)
鍾雅買左2本日本漫畫la~
不過.....
全日文....
佢唔識c 呢~
不過我識少少~~
我話同佢翻譯$1一版~~~
諗住有$賺la~
點知....
佢話c圖得la>口<
咁又冇左個賺$機會lu...
嗚嗚....
6點幾o個陣~
jenny 話同我去藍田整hair la~~~
then去左la~
落車o個陣~~~
jenny唔記得佢擺左d野係鍾雅到....
搞到鍾雅要落車....
仲要等呢~~~
咔咔咔咔~~~
整完...都9點幾lu...
我唔係好慣e個頭a....
不過佢話染髮會好c d...
但係我要返學.....
冇得染...
嗚....
我個頭...
我而家都唔知點講好lu...
hope返school唔會比人笑la...
嗚.....

台長: 尚未設定
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文