24h購物| | PChome| 登入
2004-02-28 12:13:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Happy shalalala

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上個星期,我覺得成個人都好tense, 好似有好多o野做..
Rebecca同我講話我串o左,諗諗o下又係wor,好似一多o野做,個人tolerance會低d,如果我上星期有乜得罪,唔好介意..

不過今個星期就好d,唔係冇o野做,不過rebecca陪我去做gym, 個人release o左d

做gym 之前,俾我見到姚先生,仲見到佢拖住靚靚女朋友,
haha好一句,拖手唔代表係女朋友haha
我覺得姚生好識揀,個女仔好pleasant , very very lovely hehe
今個星期心情因此好好,因為好朋友有另一半

三年來,ust造就了不少美麗圖畫,又多一幅la

congratulations!

台長: karpark
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文