24h購物| | PChome| 登入
2007-08-26 00:51:20| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2007 / 8 / 25

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朝早起身一開部腦
tak就send msg黎...傾左兩句..佢叫我打比佢...
唔知點解唔想打...到晏晝佢就打黎...嗲左兩句...唔想傾又冇乜好傾...

晏晝..聽d長輩講下野...吹下水
好多野..我知..但我無能為力...
又令自己步入d唔知咩ge境地..
突然...a bit depress
頭又開始痛....我可以做ge...就係...唔好諗佢!!!

今日戰利品..
sinomax 枕頭+床腰墊...又冇左幾舊...

dinner依然係大家
呵~~又係笑裂左個嘴...
”不能說的秘密”..講呀..講呀..講呀...變左...”不能採的蜂蜜”...
oh my baby...不過係li個brain storming ge過程裡面...
真係笑死左~

係荃灣周圍行下...
睇下野...好彩有好人ge警察先生+蘇永康先生幫我拎戰利品
唔知點解...突然覺得d男人有風度左...
haha~
行到咁上下..同bean入左circle k買酒...
講下講下...又講返食煙...
唉...食返...好似係遲早ge事
可以望ge..只係...li日唔好咁快到/唔好到囉...

台長: 小鈴兒
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文