24h購物| | PChome| 登入
2007-08-04 12:07:40| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2007 / 8 / 3 打雜小姐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一早返到去 (早到~~)
買埋早餐上去食...
果幢野連circle k都貴過人...
買盒麥精都要5.9
返到去..食完...再幫個manager換埋水..
其實..我可以part-time做埋茶水阿姐~~
haha~~~
fanny好似趕住要出去坐reception咁..
我就話..如果你忙不如我坐啦..冇所謂啦..
其實都係個位姐...兩度都係坐...
不過出面就悶d囉..
就坐左出去..唔知點解好多courier黎派野...

無啦啦~比flora捉左去35樓睇人地影印房...
佢想公司ge影印房同人地咁樣
可以一目了然咁放好d野...
之前文具櫃...總共有六個...
返上去..flora想我擺好埋d bonchure <--唔識串

今日有人黎見秘書..勁cool~~
佢黎到咁岩我係reception咪叫佢入去conference坐囉~~
開燈比佢~~我終於識用盞燈.
以為冷氣又會自己開就冇理..
過多陣..入去confirm個冷氣有冇開...
點知..又有d焗...我同fanny咪問佢會唔會焗囉.
哪知..佢冷冷地答左句..唔會..就算...
黎見工果個人..係mendy ge舊同事...
mendy見到佢見鬼咁..haha~~~
事關係走果陣講太多大話...haha~~~
超好笑~~

今日同阿培去左買大家樂
買左五寶飯返黎食...
食完訓左陣~~~ (好耐冇訓過晏覺~)

下晝就同fanny一齊執文具櫃..
再擺靚埋d bonchure
擺完我以為都五點啦...
返埋位望一望個鐘...才3點半...灰晒...
咪clin下訂文具果本catalogue..
睇下有咩訂..
再同fanny諗下..
有咩要去ikea同welcome買囉...

haha~~~我己經變成admin dept的人了..
簡單d黎講我變左個打雜...
今日六點準時收工

下星期我老細返黎喇~~

台長: 小鈴兒
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文