24h購物| | PChome| 登入
2005-02-18 10:41:40| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失憶後遺症

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<初戀50次>係我最近比較鍾意嘅電影
而且男女主角亦係我嘅最愛之一
電影嘅故事情節好簡單
但係十分感動人心~如果我係女主角就好了
因爲一次交通意外~女主角患了失憶症
每日起身都會將前24小時嘅事通通忘記
每日都過著重複嘅生活
每日都以爲仲係XX年X月X日
其實日子喺佢嘅不知不覺間已經過咗好幾年了
屋企人唔敢將哩個事實告知女主角
只好每日都陪佢上演同一出‘戲’
直到男主角嘅出現~佢嘅生活完全俾人打破
因爲愛佢嘅男主角知道事實真樣後
每日都以不同嘅方式黎追求佢
希望有一日能令佢醒來後仲會記得自己~唔會將自己忘記
唉~~~世上真係會有咁嘅男主角嗎?
我相信係有嘅~但肯定唔會俾我遇上
因爲我都無女主角那種命
失憶係我而家最想要嘅~忘記一切~重新開始
真係想嚐試一下失憶後遺症係點~唉~~
算啦~~仲係返回現實嘅生活中~過平凡人嘅生活吧啦


台長: KaRen
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文