24h購物| | PChome| 登入
2010-12-03 00:23:42| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

便當人生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛過的星期三是我人生第一次做生意~

從大一時就知道遲早一日我地要賣便當,

LE一日終於都黎NA!!

 

從九月到現在每個星期都要寫一份菜單,

所謂寫菜單,

唔係單單諗菜式~

而係要跟據熱量需求,分配營養,

寫好之後仲要格價, 控制成本~

從累積落黎既菜單中,

挑選一份合適既菜單黎銷售!!

今次係第一次開賣, 要賣出30人份~!!

早係一星期就要開始整海報,

認唔認得出我地字跡呢~

 

之後格價採購大量食材~!!

開賣前一日做好準備,

當天12點前就要完成35人份既飯盒LA!!

阿MO煎豬排

另外三個組員~

 

煮好開始裝盒LA!~

我們的孩子~!!

老師規定一個賣NT.55,

所以我地成本要控制約NT.45左右~!

 

老師規定我地要賣出30人份,

但係我地賣出左34份!!!

無賺都無蝕! 

大家都話好好食~ 都係大家俾面姐,

下次我地會一定繼續努力gala!

下下星期要開賣50人份!!

規模更大!!

希望到時有更多人支持 na~

 


今日返工夜晚食飯時,

老板叫廚房煲西洋菜湯,

西洋菜係台灣好少見~

如果唔係鋪頭煮跟本無機會可以食到,

一飲返隻湯,

我就想家了~

湯好好飲, 料足,

但還是家裡煮的最好飲!!!

台長: Sayaka
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文