24h購物| | PChome| 登入
2009-08-29 00:58:47| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遺失左既日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依家外面打緊八號風球,係一個鐘頭前,我男朋友送我返屋企,係我屋企樓下兜左三個圈先放低我;

其實我地大家都好唔捨得大家GA, 一踏入八月, D時間就過得好快, 仲有大約兩個星期我就返台灣LU, 今次既離別, 六年後我先可以再同我男朋友見面, 所以現在一分一秒都好可貴。

一諗離開佢之後戈幾日, 心情一定會好似失戀咁.....

當初第一年去台灣既時候, 心情都無咁沉重, 但當新年返黎一個月之後, 返到台灣就傷心死我LU, 戈種感覺,就好似失戀咁....

不停咁重覆, 失戀四個月,拍拖一個月...再失戀四個月,拍拖兩個月......但係,今次我要失戀六年LU....

前幾日同佢傾計,  佢講左一句說話, 係LE幾日都不停咁陪迴係我腦海....."我花左好多心機去經營我地LE段感情"

唔知點解我覺得LE句說話既意義好深......其實我又何嘗唔係丫,我都曾經對自己講過,要珍情眼前人, 時時咁警剔自己, 唔好咁輕易就捨棄LE段感情, 因為我知道一切都係值得GE。

拍左拖咁耐, 身邊既朋友都知道我地成日都一齊, 可能你地會認為天佢獨佔晒我既時間, 其實諗深一層, 如果LE幾年無天係我身邊, 我D時間都唔知點過...漸漸咁,我依賴左佢

LE排身邊有好多朋友都失戀呀, 至少有三對, 仲要三對CASE都係對方搞地下情而分手....點解D人咁貪心既?   遺棄人戈方到底有無心痛既感覺呢?  一段咁努力建立既感情真係可以咁輕易就放開? 

 

台長: Sayaka
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文