24h購物| | PChome| 登入
2005-02-16 21:22:13| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沒和老公見面的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚同老公傾o左好耐,我唔係想說服老公唔去介意o的o羊,而係想老公明白,我知道老公都係一個通情達理o既人,總之我唔想再因為大家o既過去而影響我o地依家o既關係,我覺得唔值得!每個人都有佢o既過去,如果老公真係愛老婆的話,亦應該包容到老婆o既過去,況且老婆覺得自己並無做過任何羞恥o既事!希望老公唔好再去介懷o的o羊!老婆依家真係全心全意咁去愛老公,願意為老公付出我o既一切!

今日本來同老公一齊上麗明屋企o架,不過始終都係冇上,唔知老公嬲唔嬲呢?今日難得o係屋企,所以就整o下個電話,點知整o黎整去都整唔到,所以依家都係就咁擺o左o係度!

今日練緊琴o個陣時突然間好想同老公o羊,於是打o左俾老公,但係又唔好意思講俾老公聽呢件事,所以都係由它去了!

聽日一定要見到老公,因為老婆依家見少老公一日都唔得,老婆真係深深﹝好多個深﹞咁愛上老公,好想同老公分享每一件事,好想為老公做番一o的o野!

台長: 阿欣
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文