24h購物| | PChome| 登入
2004-02-25 17:06:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新朋友~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好野~識到新朋友仔呀,尋日,好開心呀~

話說尋日做做下野,跟無端端有人add我,我見到係女仔,咪問佢點解會add我囉,跟住佢話因為我同佢一樣鍾意飲酒同埋佢想識多d女仔,所以add我喎~

跟住同佢吹左兩句,發覺好投契架,咪約佢出黎飲野囉,傾左好多,好開心~^.^

我都係第一次咁樣識女仔架咋,好攪笑,好似追女仔咁~

不過今朝就慘喇,我明明8點醒左,起身諗住沖涼,點知入到廁所,坐左0係度,好暈,以為自己唔夠訓,無理啦,企起身諗住沖涼,個人已經好唔妥,自己又唔知咩事,淨係得個驚字,但係我又唔知自己驚乜,跟住就企唔隱,"pa"左0係地下囉~跟住又睇唔到野又暈,淨係知好辛苦果隻,跟住就爬左出廳訓左0係度,個心又跳得勁快喎,見到自己咁,都諗住挨陣會無野,但係無乜作用喎,咪打俾佢諗住叫佢過黎接我去睇醫生啦,點知再訓多陣又無野喎,先至慢慢咁起身換衫番工咋,但係佢就俾我玩死囉,又話過又話唔駛過~~

不過,我都真係唔可以攪到個身體咁差架喇﹗

台長: 孤獨老人
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文