24h購物| | PChome| 登入
2005-01-31 23:47:54| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30-1-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日...
今日同屋企人食lunch......大家都係傾下賣樓既事.
oho...媽咪又提la, ..my god !!
佢每講一句, 我個心都好唔舒服, 我已經去忍,
不過......忍唔住 !! 媽咪, 家姐又忍唔住......
我知道唔只我一個張亞姨咁掛心,
只係大家都忍...都以為可以接受...原來再走前, 大家都會心痛~!!
其實d 人話時間會沖淡一切..
但係我覺得時間就只係時間...只係會過, 並唔會懂沖淡.
"忘記你我做不到"
今晚...
今晚我家熱鬧得很, 表哥表姐地又黎左我家砌"四方城"
我好鍾意大伙兒一起....好warm 好開心ga.
雖然我無份砌, 但係企係旁邊睇都幾好玩...
kelly 講得岩, 我都幾重親情.......哈哈~~!!
不過我都唔會忽略你地ge.........

台長: kaman
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文