24h購物| | PChome| 登入
2002-05-16 22:46:17| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日撞野........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我係公司
做到累累地
就借尿頓啦
入到次所...
洗過面...
果時我冇帶眼鏡既
咁洗完啦...
就拎張紙巾抹乾塊面啦
抹完...張紙巾要扔架
次所有面有兩格次格
當時右邊果格就打開晒既
而左邊果格就掩埋左既
門就2米高
上面冇野阻住既
咁我就唸住”笠”過度門扔舊紙巾落馬桶啦
我打開少少度門
確定入面冇人啦
掩番度門我就扔啦
.
一扔...
過左半秒...係半秒
我正在轉身想走既時候
舊紙巾竟然係上面跌番落泥....
我即時呆左
係度勁唸...係咪扔得太細力呢...我又冇戴眼鏡...會唔會...扔唔過彈番出來呀...
但係我一唸到...舊野係過左足足半秒先彈番出來
根本就冇可能.....
我講左句唔好意思...然後立即彈番番OFFICE
PS.個次所係在後樓梯轉角位...
發生咩都冇人知....
死啦...以後都唔係好敢去.....

台長: 相機後的帝皇企鵝

您可能對以下文章有興趣

人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 散落在這裡的是回憶... |
此分類下一篇:失望
此分類上一篇:漫天飛......蟻

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文