24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 23:47:55| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

△◆▽★◇報失 = 補領 ”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

※ 唉,showhappy diary 仲係搶救中..><

尋晚差唔多成3點先訓,今朝8點幾起左身訓唔返~~”
10點無無聊聊玩慢棋,不過e然行得好快..對面個勁人又陪我快βo
原本俾佢大左隻砲+個勢都唔係咁好gα la ..點知車炮咁都win左~ha”
之後1直玩到12點睇電c~睇完玩多陣2佬就返左黎用lμ
今日唔知咩事做中文本野激極慢慢慢§做左2.3頁到就2點------
睇2佬捉棋~對面果個正盲丙來的 ”果盤殺得好勁gα ~
就贏果d棋就睇唔到 woγ ~未c就快整到2佬c果d又c到βo"
曬時間--”搞左半粒鐘,2佬快佢1步ωiη jσ -O-+
thεn 玩左半粒鐘都冇就落去κfc~未行馬路見到Cα ndΥ~
我又做左最遲果個tim- -v 不過我冇Laτ ε ka^^^^^^^
超熱lo ..CiηdΥ真係勁- -+咁熱仲頂得順條牛zi褲""
行到匯豐果邊見到CiηdΥ ge哥哥+佢d同學,真係Q la~
去到佢地第1時間去還書,我就報失張圖書証..坐定定填fοrm
估唔到我可以填得咁快"之後個職員無lala叫我囉$13 ...¥
之前上網睇過補領圖書証係要$13的= =||諗住齋報失,點要仲補領埋><
張新gε圖書証超丙囉,都係細細個果張綠色ge令超勁多 ..嗚嗚嗚>n<
then睇書lμ,睇左好耐都冇書搵到-,-等左+搵左1粒鐘先1次過揀左5本書
睇來有排睇嚕"放假前仲響學校圖書館借左3本tim,有兩本都仲未郁牙- -
借完書就陪CiηdΥ睇機殼~thεn同佢地去7仔買自由斟﹏
我肚餓多過口渴lo~之後行到好到底對面有班人個樣大我地幾年ge男仔*
佢地大約有4.5個人到la- -+派傳單 ..真係勁好笑lo ..“ζγα zΥ ..
咁行到果時d人唔要d單,我地咁岩近佢地咁行過 ------
之後有個男仔話:靚女囉張丫!CiηdΥ唔shoω佢~跟住佢再話
靚女你好靚呀!!XD我地冇理到囉 # 直行直過,行到轉角位就忍唔住la!!
係咁笑XD頭先忍笑忍得幾辛苦呀!!超白痴呀佢!派唔出都唔洗咁呀嘛~
then 同CiηdΥ分頭走jo就同Cα ndΥ響串皇買埋野食先走*
今日行街街係咁多lα~thεn到18號再玩過喇 -------☆★

台長: 草莓女孩
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文