24h購物| | PChome| 登入
2004-07-20 00:14:58| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/07/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

諗番起2c班
令我諗番同lok個時食飯d野
我成日都想講:我地點識?!!
記得開學個個星期係搵佢一齊食
食野個時,大家都好鍾意講笑
我地個時談論既話題係:鄧xx
哈哈,講真丫,真係要多謝鄧xx
唔係佢,我都唔知道原來〔金手指〕係咁開心
未試過咁過癮....好懷念
比〔金手指〕個個當然唔好受
其實都好講你個人....
玩得起,唔扮野,唔格衰,唔講冷笑話
我覺得已經可以達到比唔人話既境界
太可惜既係....鄧xx個時真係好...囉
tom宜家都好好多...
但係佢就好似比人踏左落谷底囉!!(永無番身)
(以上都係題外話姐,絕對無諷刺或者錯對既意思)

講番今日:
天公不做美!!唉
係麵店度食完野,比錢個時就落雨
諗住係過雲雨,點知越黎越大
唯有去左買傘
今日係f1迎新日
新既f1又黎,又証明我都將近畢業
兩年都覺得好快@@
番到禮堂,諗住遲梗到,比人鬧
點知有好多人仲遲過我
哈哈,意料之外....
之後去到3:45度都係等等等等....
then好順利地表演完

今日特別事:
今日我諗真係好黑仔
有差d仆到....仲要兩次
之後好企唔企,整跌左以前所謂家家姐之flut..
整到佢喊,好唔開心囉我,好想講sorry
不過d人叫我離開現場先...
今日差d整跌兩支樂器
可以叫樂極生悲
黑黑黑黑黑黑.!!!!!
我以後做野一定要小心....


-完-

台長: 尚未設定
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文