24h購物| | PChome| 登入
2004-07-09 19:47:27| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

09/7/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢輪都無乜點寫日記......
不乜野好寫!!
唔係練band,就係打機!!
太無聊==2c太令我失望....┬︵┬
最後一次,亦係唯一一次的班會活動......
大家升去第二班...到時真係無機會嫁喇@@
不過算喇,我地自己搞!!!!
呂生(次次反對都有你份,你唔去咪算囉,洗乜搞到個個都無癮)
我記住你!\ˍ/
好期待聽日,可以見番班小學同學︿︿
另一方面個鼓送到黎~hee
我好多個星期無打鼓.......

講真:
我都唔多想lok佢留班
又唔爭氣....真係好希望佢下年會生生性性

今日張成績表,可以咁講!!
真係一野打我落谷底!!!我今次既成績真係唔係差
但係上次........所以我覺得一次考試定生死係最好︿︿

希望大家升去咩班都好
都友誼永固!!

台長: 尚未設定
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文