24h購物| | PChome| 登入
2005-03-04 05:44:17| 人氣187| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好耐都冇認認真真咁寫日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每日ge日子就係返工返工返工返工返工返工返工返工.........忙忙忙忙忙
放工蒲蒲蒲蒲..........同力高yee la~~~
D錢倒水咁倒....唉.....
今日先4號....
得返2千幾蚊.........

不過唔緊要la
開心咪得lor

呢兩個幾月發生左幾多野下.....
由X人(佢唔比我寫佢名ge人)....賤b.....Joan....Ango....
唉........

一匹布咁長....
我真係好想講晒出黎
我怕我再記唔到2個月ge野喇.......
但係我真係冇時間.....

冇時間冇時間冇時間冇時間冇時間冇時間冇時間

想抄返低手提D msg(有人d msg唔捨得dele ar ma),然後先dele
想執屋
想剪雜誌搞返我幅牆
想儲$$
買相機.......(一樣我講左成年都未買ge野)
轉電話
轉工
買多條衭開工
買3同埋我冇鞋著lor吊!
想染髮
想還書!!!(我成個禮拜之前借o個兩本書原來我係冇時間還架囉!!!罰勁多呀!)
想洗3.....想做運動.......

想同Vincent去街(對上一次見佢應該係校服派對o個晚16/2)
想同屋企人傾計....好耐冇同佢地見住多過半個鐘.......><
想入903會.....
好想好想聽 i Love You Boy'Z........
好想講野
好想自己一個人靜落黎去諗下野
但我齋打呢篇野就冇左半個鐘.....

吊.......
一陣間仲要10點起身...shit.........

###################################################
約略講下呢幾日D野la
2/3同Ango去PL 玩
我同yee飲到好大
我竟然打左比Iada!!!!!!!


同左佢講我好掛住佢好中意佢咩冇左佢唔得.....$%$&$&%#
wa.........

火羅到呢。。。。。。
唔識講.........

唉........Ango D fd波波又唔妥我
啤我同叫我死撚開

我覺得自己好撚無辜lor.....
痴9線........

diu!!!!!!
我覺得我地冇錯呀!!!
點解你要比人鬧呀!!!
Joan中意我咁dosent matter ga wor!!!!!
我中意你你中意我一齊要比人鬧囉唔該!

ON9999999!!!!!!!!!!!!!



#####################################################
3/3
三點放工入大埔find力高
eating~~$2豆漿好抵呀XDDDDDDD
then chating
go her home take back my clothes
then go 廟街開檔
then go大久保eat壽司!
then去左第六感cafe~
we play UNO同阿be,通,力高,yee,我
yeah~
funny

2點幾走
鬼佬問路
我好好心
帶佢行左好遠
搞左勁耐
3點先上到小巴

明天又要working 喇...
sleep~


pic>>B左d ar~XDD

台長: 減肥卡高
人氣(187) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文