24h購物| | PChome| 登入
2006-03-03 15:00:15| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2-3-2006

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

打ball...
打到成隻手腫晒...又"魚"晒..
我唔明點解傷戈個係我而唔係佢地...
d ball周圍fly...好似war咁...邊有人咁打ball架...
跟住番到黎個肚pain pain pain..又vomit...都唔知做咩..


仲要俾prefect屈左去compe...傻架..我鬼識呀....打ball..
我開ball都未識呀

個mouth又唔好..
我已經好早去訓架啦...咁我要wake up訓唔番
我都control唔到架 ma...做咩會唔好架...
真係激氣...點先好呀...

e 2日唔知做咩..成日想食野..但一食完定嘔到死咁
唔嘔出黎都好想嘔....傻架....
唔可以唔舒服架

exam早左2日呀..then又一個星期holiday..
好期待呀...想番macau呀...but個個都話好傻..
傻咩jie>.一個星期係macau wor唔好咩...
佢地就傻架....都唔想家ge

好想去睇芋花節呀....kekek.....不過獨賞花又有何意義呢..

台長: *cel”
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文