24h購物| | PChome| 登入
2004-03-20 19:23:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為舊modem而默哀...

冇得上網係一件好困苦嘅事嚟嫁,尤其喺好多present嘅日子,我就咁俾佢玩咗,好想喊囉真係...

終於完成咗兩個present喇,有苦有樂,開心嘅係阿丁绩到我哋special population個present A咗,雖然唔多sure,但自己個人覺得做得好就得啦,有時啲嘢唔係話同人鬥嘅,贏咗自己已經係成功啦!講真,今次present嘅成功的確多謝Vincent嘅,冇佢幫,我哋唔會做得咁好,但最緊要係多謝阿丁囉,因為我同Bonnie之前個日都要pre FYP,所以其實好多idea同ppt都係阿丁做嘅,丁丁..I Love You啦! ^。^

唔開心嘅係個FYP present,我真係好唔想見到大家有心病囉,合作嘅嘢,真係唔可以係咁,我好想話我唔想聽咁多嘢呀!聽得多厭得多,好辛苦呀!我真係為咗呢個問題而哭過,我唔知點解,但我好唔想見到呢個唔啱嗰個,嗰個又話嗰個,可唔可以豁開去呀大家,如果真係想份功課好,我建議三口六面囉!我唔想再扮冇嘢呀!

台長: juli
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文