24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 00:02:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Jus K. O. 2 C.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日轉死性
終於鼓起一口氣
做左一樣PLAN左大排都未肯做O既野
就係好好咁執過自己間房可執O既地方
黎過大執位 大清潔
終於可以執番個位出黎俾我做野
終於可以放得到張A3紙

好鐘意同朋友老死坐埋一齊
一路食飯/飲野一路傾偈
特別係依家
我好珍惜仲可生存O既每一刻

地球每日O係度係咁轉
大家不約而同都改變緊
生活態度 待人接物 心態 品味
彼此都在轉變中
好慶幸我係被認同為
改變得最厲害O既一個
亦好慶幸係彼此之間O既友情
越來越改變得深厚

於前幾日番到舊屋
發現又多左隻狗
仲要一隻好煩O既狗
雖然佢幾得意

靜靜地自己坐O係度
有種好強烈O既感覺衝入我心緒
過往O既種種片段重現腦海中
有兒時的 有長大後時的
當然還有令我永世不忘的那一刻
初次感到生命之奧秘的一幕

私人工作地方終於執番出黎喇
係時候為我/3DomlanD首個Collection努力O既時候喇

日復日 年復年
你們還於我身邊
彼此為生活而努力
你我
Jus Keepin' On 2 Change
Cheerzzzz

台長: vEn★nY
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文