24h購物| | PChome| 登入
2007-05-16 15:10:25| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上班

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我下星期一要上班了
工作依然係助理編輯
依然係敎科書公司
依然係cheap labour
依然係初中

不同既係
我番工既地點超遠
(我以後要係mtr睇畢業論文d野)
終於係中文科^^
同埋公司由現代變為齡記

本來有兩份政府工要見
我連form都唔填lu
橫掂人工都咁上下
雖然
編輯成日要對住電腦
工作辛苦d

不過我諗將來
好有機會做出版
再可能係老師=.=
都係接觸下d教科書好d
(自我安慰中)

果然呢個世界呢
係工蹾工
編輯請中文系既機會好大
(難道我只係做到編輯-.-’)

我仲發現左
讀古典文學比現代文學吃香
因為d人認為讀古典你會識語譯
(不過我覺得係個人偏見)

不過呢
由於我要番工
去唔到深圳啦
我唔想甩底ga
但係
我一定要係
18/5之前搬宿
唔好意思.......

台長: ying
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文