24h購物| | PChome| 登入
2007-02-13 13:28:00| 人氣24| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

公司飯局*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

基於臨近農曆新年
傳統既老闆都會約d貴客一齊出黎食飯

二月二日
本年度第一餐飯局
客人: YUJIN
地點: 海都
雖然D人都好熟 但係呢餐飯有點拘僅
可能多左幾個日本人 勁想快d完
仲要幾個鐘無得去廁所
重點推介:大個隻手既椒鹽瀨尿蝦
價錢: 約八千元

二月五日
唯一一餐既自助餐
客人: JAKKS
地點: 洲際酒店
真係好 咁大個女都無幾會去洲際
今次仲要唔洗錢 正
不過無我想像中咁好食
可能又加上同個賤人坐得勁近 無晒胃口
重點推介: 刺身
價錢: VIP價三百多元/位

二月七日
客人: TOMY
地點: 深圳
呢餐我地唔洗去
因為要返大陸食 勁顛

二月八日
公司annual dinner
地點: 工廠
唉 為左慳錢 要係工廠飯堂大排延席
幾十圍 勁虛撼 又有員工表演
唱左幾首唔知咩黎既歌
區生國語致詞 勁爆笑 無一個人聽得明
幸運地 抽中二百大元現金獎
不過無得拎 要拎出黎分比員工 心都痛埋
抽獎環節長到爆 由六點幾食到成十點
頂頂頂 返到屋企都十二點幾
重點推介: 無
價錢: 唔慌貴

二月十二日
最後一餐飯局
客人: SEGATOYS
地點: 海都
呢晚saito-san帶左個日本朋友黎
佢既份量拍得住肥舅父
佢地話肥哥哥勁似saito-san個保鑣
可憐既肥哥哥唔識聽中文 唯有笑埋一份
今晚氣氛幾好 尤其佢地無端端講下中文
中途加插伯伯得到長期服務獎
聚手金牌一個 伯伯好開心呀
重點推介: 花膠燉翅加象拔蚌後上 (D翅好鬼粗.. 超正)
價錢: 約七千元

再過2日就可以放假
快d快d快d快d

台長: jovie
人氣(24) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

長期糧尾
我也是日本人喎
仲乜唔帶埋我去
妖妖妖~~~
2007-02-13 14:03:19
jovie
我下個月約左個日本人呀
你去唔去丫
不過佢好鹹濕架喎 kakaka
2007-02-25 18:55:41
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文