24h購物| | PChome| 登入
2007-02-01 10:00:24| 人氣21| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

購物夜*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

出左雙糧同bonus仔
即刻約祖祖去shopping放肆下

今日依舊係太子既聯合

次次同祖祖出街 都發覺佢本身應該係一隻魔鬼LAW
首先係百多元既深藍色冷外套
今年係勁想買深藍色衫 想脫離下灰色
點知 到左另一間鋪頭
又用左三百幾蚊買左件灰色褸同衫仔
唉 又係灰色

淨係行聯合都行到十點 傻左
勁勁勁肚餓 去左茶記食公仔麵
傾傾下 又到十一點幾
行返去大街 好多鋪頭都收左

中途買左件超平三十九大元既保暖底衫
未著過 未知work唔work
不過係鍾大小姐推介 信心保証

最後殺左去女人街 買左2套床單
其實我淨係想買一套 但個阿姐係咁話平比我
我地又係咁同個阿姐講價
二大套雙人枕袋+床單+被袋 = $270!!!

一套係綠色格仔拼間條 好鬼grand
另一套係吉蒂 勁低能

頂 原來兩套一齊拎係勁重
仲要用紅色果隻膠袋裝住
攪到我好似d師奶抽住2袋橙咁

係時候要約茂仔呢個會員出動下先..

********************************************
方生心水推介:
HELLO KITTY果套丫唔該

台長: jovie
人氣(21) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

會員
會長..好似好正甘禍!
不過我呢排無咩SHOPPING MOOD呀!

可能行得太多 無咩好買
不過陪會長呢下野 就實係去LA!

去邊度SHOPPING先~

聯合同葵芳永遠係我BEST FRIEND
2007-02-01 23:37:08
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文