24h購物| | PChome| 登入
2004-07-28 22:06:33| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感動海南雞飯~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月28號~
昨晚咪話去look ling ge(保齡)有秋文,jason,潮安同雪人4個
點知一點鐘去到平時~look開ge個間野~
竟然沒開bo
重點~佢係26到30號裝潢~~
我地咁耐唔去~
一去就撞正咁~超黑呀~咁都沒法呀~
只有走la~
雪人覺得橫店都出左黎lo
就咁番去好似~唔係咁好~
就提意去食宵夜
then我地就去左南勢角~食野la
食咩~豆漿同蘿蔔糕~~haha~
食完後~為左不想秋文咁辛苦咁車我番政大
咁我又係台大度借宿一宵la
今早一起身~
發生左少少得意ge野~
雪人一起身~發生自己成身汗呀~
then仲傷風tim呀~
好奇怪呢~點知會同時間有d呢~
then再看看自己手提~
= ="沒電自動開機~
又係黎台大至發生d咁ge事~
then等秋文起身~
車我去bus stop就番政大了~
番到政大~雪人又忍唔住~
去左睇漫畫了~
再繼~昨天的行運超人~~
昨天唔記得左講~
行運超人有句出場白~
lucky~cookie
這亦都是雪人~好喜歡的一句說話~
雪人手機上都係用這句呀~hehe~
then就回宿舍了~
整下磨下又到晚飯時間
一個人又下山食飯~
今天不再去石緣~bo cha
今天雪人去一間平時好少去的店~
叫左一個海南雞飯呀~
一食~好感動呀~
他不是用珍珠米煮的~
是澳門平時食開個d米黎ga
thend飯仲有雞味ga~正呀~
好耐都沒食過la~
d雞又滑~
仲要係雞比黎ga~
70元抵呀~
雪人又去左睇漫畫la~~真係呀~
自己都頂自己唔順呀~haha
睇到成9點幾至番上山呀~
咁又一日la~
離佢地走ge時間~得番幾日tim~

台長: 炎夏雪人
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文