24h購物| | PChome| 登入
2005-10-02 12:57:49| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一人一故事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

打回昨天的日記,大前日家姐打來話明天返教會到我講一人一故事,咁我就昨天一早就寫稿,其實都唔洗寫都得,因為我都係好隨意咁吹,又怕太悶會悶親人,所以想了一個與眾不同的互動方式........找回小時候的相,等d人有d野傳下看下.....不過有d緊張,櫻芝講得幾正經,我的壓力更大,死啦.......因為我果d又無聊又唔正經,到我講既過程都ok,睇佢地好似都笑得幾開心咁,咁我就放心小小.......我講下幼稚園畢業扮鴨,小學冒簽測驗卷,成績表d野,人人最有興趣,冒簽5年級成績表d人覺得我好勁,仲可以冇被人發現,我自己唔講都唔覺,原來我細個幾有腦,反應又快........不過當中都有唔少困難,壓力又大,唔做好過做.........講完之後d團友會寫d回應俾番我,我覺得有個好攪笑就係:"佢話為我無成為世界頂尖罪犯而感恩!!你有潛質"勁好笑............其他果d大多數都講叫我番多d教會啦,唔好為了玩而唔返啊咁.......我已經盡力了......講完鬆曬,遲早都要講不如早講..........氣氛不俗~~~

夜晚約左個fd落樓下吹下水,昨晚唔知做咩個個都慶祝國慶咁,樓下d公園周圍都勁多人,傻的....無癮.....一會就回家玩下icq,msn就去左訓了.........

星期日的今天要做acc份功課明天交,所以應該全日都會在家...........

台長: 酸雨中的傷樹
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文