24h購物| | PChome| 登入
2004-06-16 19:58:08| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

the worst of time.the best of time!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




人愈大就愈多矛盾!?

自從過年以後工作量大增,加上發生左很多不如意的事,當時我想時間過快一點。
因為我累了,唔想再捱;
因為我累了,唔想再面對0個一班自以為係救世主,自以為抱打不平的同學。

但當日子一日一日過去……
過了ue,過了ielts,過了exam,我卻想它可以行慢一點。

因為每過一日,就代表我愈接近ue放榜,愈接近poly 0既announcement days。我個心好驚,好驚ue會唔pass,好驚過晒全部0既announcement days都收唔到電話,收唔到入學通知書。我努力左兩年,我唔想輸呀!我更加怕自己唔識面對一連串0既失敗。

好多時,老公同我講,佢有預感我會收到好消息。
每次聽到0既時候都會好唔開心,因為我好想信佢講野,但我怕信左佢之後希望愈大,失望愈大。到真係收到個壞消息0既時候會更加唔開心。

我好驚但又好想快D知道個結果,因為這種忐忑不安的感覺一d都唔好受。我好想好想可以係生日之前收到信,我知如果收唔到,今年會係我最唔開心0既生日。


P.S  Announcement D@ys


23@June

2 @July

8 @July 老公話D日會收到電話

22@July 我就過係D日

9 @August 最後通牒,死線

台長: 小儀
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文