24h購物| | PChome| 登入
2004-06-19 00:41:51| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

“相信琪蹟 ”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

絕望既相反係希望,分手既相對係復合。
氣餒既反義係不朽,絕境既對立係琪蹟。
我唔理點都好,我一定會等妳,就算等幾
耐我都會等,只要我一日唔死,我一直都
會等落去,就如我所講「等到我對翼損毀
都冇所謂。」我唔會咁易放棄,妳明白我
同妳都係同一種人 ─ 固執,其實可以講
得好聽d嗎? 我係堅持咋!我期待個一日
,好似圖入面既進藤光一樣,默默咁等待
,希望終有一天琪蹟會出現同黎臨 . . .
我而家先知道自己原本好蠢,難得有一隻
風箏留係我身邊,我唔識珍惜,佢飛走左
,我先知道不來自己係唔識整風箏架!所
以. . . 如果真係有呢次既琪蹟,我一定
唔會放手,打死都唔放個隻,因為萬一我
放手,我知道佢就一定唔會返再轉頭架喇!

台長: 殭屍
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文