24h購物| | PChome| 登入
2004-05-02 00:04:00| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年5月1日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係好遲先起身~成10點幾~比起平時已經好遲嫁啦.......
哎~依家真係好唔願去打日記~因為黎黎去去都係咁上下~冇乜新意~我最怕例牌做既事~相信好多人都會認同~蕭邦:'但願一生不嘗平凡的滋味'~好似好誇張咁=.="~依家都照樣打吧啦~我諗平凡呢個字都唔係可以成日用ga~起碼死左之後你就冇得再平凡la~~~~~~~0係依家呢個時候應該咁睇:所有遇到的都是緣份吧了~隨遇而安之~
今日團契去遊船河~我冇去到呀~我細佬去左~仲曬到好黑添~成隻燒豬咁~好在我冇去~不過其實我一早已經唔係幾想去a~因為依家唔咁去玩~玩得多個心散晒就弊啦~所以今日我迫自己死都要留0係屋企溫下書先la~做account~直到依家做左4大條cashflow~都算對得起自己啦呱~聽日返教會~教琴~又要左我成日既時間~真係要爭取時間~我已經停左學琴~一切都好應該穩定落黎~唔好出亂子~
今日peter打黎叫我出去~我都有d把持不定嫁~不過最後都冇~因為唔知點解平時經常戰敗既良心今日太強勁啦!真係唔知點解ar!!!!!!!!
當我發現我冇時間練琴而要迫著停學琴果陣就開始驚~驚我中七之後會升學定係會失敗呢??????驚定都好既~自己會迫自己做番d野去避免麻~不過我都係覺得我仲係好心散~唔夠料到a~不過我唔會係咁問自己幾時先黎料~0係度望天打掛~~~~~都係繼續迫自己啦~各位同學~一齊努力~互相激勵啦!

台長: Joe Joe~
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文