24h購物| | PChome| 登入
2004-03-31 20:36:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年3月31日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都係平平凡凡咁過~天氣好左少少la~~~~~心情都好d~geog人走晒去長洲~淨番bs人真係搞到個課室鬼咁冷清~好掛住佢地添~我等著你回來~我等著你回來........我想你想得好苦~~~~~~haha~~~~~~
好快就放假~d假期功課我搞掂左一份~就係英文set6~接住落黎應該係econ la~慢慢做~~~~~~聽日要上堂做econ book report~好鬼煩~快快翠翠搞掂佢~廢時硬係覺得心度有條刺~銀住銀住~~~~~~功課!給我死吧!!!!!!!!!!!!!!!多多黎多多死!!!!!!!
我以前都唔會咁主動去努力完成d功課ga~以前呢功課唔計分ga ma~做唔做都冇所謂~除非老師話唔做會罰先做ga ja~所以一d功課做定唔做都係睇係邊個老師ga ja~依家唔同~係咪都會做~可能係18歲效應la~不過呢d根本就係應該做gei事~冇話咩特別~亦都可能係班同學已經凝聚左一種氣氛~一齊去做一齊努力gwa~~~~~~搞下搞下~我開始覺得我自己係一個好易受外在環境影響既人a~~~~~~咁係好定壞呢~都係未知之數~~~~~~總之係咪都要發奮ga la~
let it be~guys~

台長: Joe Joe~
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文