24h購物| | PChome| 登入
2007-12-09 23:19:20| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

.................

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

.....................賤申扮王子....................


-------------------------------------------------

呢個星期繼繼唔抖氣

stephy 比我做既一定更多

佢終於去到第一個目標

我要更加努力la!

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

今個星期五六日繼續忙

星期五搞對稿,做image

星期六過HK,
帶左Diana返唻~~heheh,雖然唔知幾時先有閒情逸緻玩,
睇STEPHY~~
無左一日,,,都好,人係要抖下氣,下個week就未必咁好彩la

星期日,10:00到2:00拍片,回家拎野,返工司,我已經盡晒力ga la,
但係printer好慢好慢..........只係print到我要既野既三分一.......
唉.............唔好意思,次次都要拖你時間........
6:00去到拍片,女主角失蹤,部DV機又發din,,,,,,,,,呀.......天都玩我

好在星期六開心過如果唔係我對住部石咁重既dv,望住個公園,真係喊ga!

之後女主角出現,其實好多位真係唔知想點,下唔到決定,個攝影又唔聽話,
我知你有經驗,比人拍既經驗ma....而家你係攝影就要聽導演話ga la,....
我都無氣再NG la,唯有補shot la............

回到家食完飯繼續抖唔到氣既生活...




台長: joein
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文