24h購物| | PChome| 登入
2004-09-22 19:23:22| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【8月25日‧葵涌商場一日遊~~(上)】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

果日差唔多11點幾就要起身啦﹗
超眼訓‧‧@.@
不過唔緊要,
因為要同阿昕去街街~~~

唔記得左係阿昕打比我呀,
定係我打比佢啦。
好似係度講話出門口之前要call對方,
跟住應該係度講埋d白痴野就收左線‧‧

我搞掂哂果時已經係12點到,
咪即刻走去搭地鐵la。
我開始搭果時,
咪即刻打比阿昕lor,
不過,我諗我都係遲左出門口‧‧‧
打完比佢,見悶咪係度聽MP3 lor~~

過左冇耐,要轉線,因為搭完柴灣果條線lu...
原本諗住搭東涌線,再轉荃灣線架﹗
點知‧‧
因為我路癡既問題,唔知點解又會走左去搭荃灣線過喎,
好無奈﹗最終都算安全咁去到葵涌。
不過,搞到阿昕等左我呢個路癡幾個字,
真係very sorry呀﹗﹗記得唔好嬲我喎﹗﹗
唉‧‧我呢個路癡究竟幾時先可以變返正常呀??

跟住,我地就走左去卓悅啦﹗
我諗住買果樣野又唔見喎,咪好快咁走人~~
真係混吉架﹗^.^

之後阿昕就帶左去一個不知名既商場啦。
我覺得好辛苦,因為著住緊一對婆仔鞋,
搞到我鬼咁腳痛,都唔明d人點解好似著得鬼死舒服咁喎﹗
仲要搞到我拖住阿昕隻手黎行,
阿昕又要特登行得鬼死咁快,想將我飛出去咁喎﹗
搞到個個係度望住我地tim呀﹗
雖然我地係好白痴,不過真係好好笑同埋好好玩呀﹗

P.S. late d 再寫~~
回憶緊果日幾白痴‧‧

PIC 星河滿月

台長: 尚未設定
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文