24h購物| | PChome| 登入
2004-07-20 14:18:48| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔知做唔做到?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

七月十八日 晴
GPA過3先有機會係non-jupas到申請Degree學位,我英文fail左,要考返TOEFL 或者IELTS,我d英文咁差,真係唔知考唔考到,仲有半年時間到,要好好努力一下。
想再報返體育讀,不過自己又讀緊engineering,係面試既時候真係冇咩優勢,所以自己出去學e樣、學個樣,有時真係唔知自己學左有冇用,唔知自己有冇做錯。
一個讀緊engineering既人,想去讀返PE,真係諗起都好笑,講真,有d傻傻地。如果我讀返engineering既話,我入學應該比較有優勢既,仲會讀得幾舒服,以後搵工又會易d tim。如果轉去讀PE既話,唔知會唔會搵到工,我真係都幾想做老師,不過教席真係好難搵,不過算喇,而且,如果我去左做PE既野,以後想返engineering就好難,不過我都未有機會去讀。
我成日都諗往去做自己想做既野,不過,唔係個個可以咁做,唔係個個都負出得起。我係e個暑假,有好多野報左,有時真係幾懶,唔想去上d堂。講真,我唔係咁鐘意去學咁多野,我真正鐘意既,係一些休休閒閒既生活,過一點休休閒閒的日子,舒舒服服。有時迫自己去做一些東西真係幾辛苦,有時我問自己辛苦為左d咩,為理想?
我都唔知係理想,定係幻想………。

台長: ArJoE
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文