24h購物| | PChome| 登入
2004-03-05 19:05:48| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

05/03/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚 . . . .
同Liv, Belly, Fai 由夜晚十點幾傾計傾到朝早九點~
WAH!!!! 好harsh 呀~!!
i mean 好harsh 佢地三個....!!

Liv ...為左我放棄jor瞓覺....which would be harmful to her health!!
Belly....又因為咁無溫書無去test!
Fai...趕一份9credits 的功課都要比我地disturb!!
I'm really so sorry to keep you guys awake till so late!
Sorry to make you guys angry and worry!!

Hm...........
不過成晚....好似force 左自己去面對返好多野~!
實在係唔應該再逃避gei~!
I really can"t find any sound reason!!
喊....係因為覺得自己好蠢....
係因為好感動你地對我的耐性~
仲有自己對自己的反省!!!

我都知令你地好擔心同憂慮ga la~
不過我都promise jor 你地我會好好照顧自己~
唔會再比自己咁易受傷害....
我唔會食言gei~
因為我唔想你地再擔心我...唔想你地再失望~!

Really..............
thanks x 100000000000000 >_<
我會珍惜我依家擁有o既野~
Love you all!! (To all my dearest Friends--- Thanks!)

台長: JoAnNe ☆~*
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文