24h購物| | PChome| 登入
2004-08-26 22:14:25| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

莎拉回歸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









今日過得好充實呀~~~~~~~~



12:30:我地(我、Jo、Cathy)去左唱K



2:30:我地(我、Jo、Cathy、豬紅)上豬紅屋企打牌



6:00:我地(我、Jo、Cathy、豬紅)去左接莎拉機



9:00:我地(我、Jo、Cathy、豬紅、莎拉、莎拉既DaddyMammy阿妹)0係機場既
     Paccific Coffee飲野


10:30:各散東西











今日既重點節目係去接莎拉機,2個月冇見,莎拉依然係好莎拉呀,冇乜點變(雖

然佢話自己係全新既莎拉>.<")......不過佢要講既都仲未講到......我諗佢都要

時間消化下點同我地講佢呢2個月既經歷.......不過點都好,見到佢我地已經好

開心咖喇~~~~有d野我平時唔多講.....唔.......總知.....希望佢知道我地六個人

一條心,我地從來都冇當過佢係elective咖^^番到黎就要開開心心........我地仲

有好多節目一早plan定等你番黎去玩咖~~~~~














又:其實我一早知勸人易勸自己難既道理.....但我作為過來人又好,朋友

既身份又好......我覺得點都要講d野既.....之但係我地點講

都冇用,如果當時人仲係唔明/唔想去明/明左都唔做......咁那怕我

地講一千次、一萬次,次次出黎都講,講到口水都乾,都只會係一個循環:當

時人苦惱、我地分析勸解、當時人聽完再重蹈覆轍、當時人苦惱、我地分析勸

解.....明白嗎?我既朋友,時間縱然可以顯明一切,但時間都可以蹉

跎你的人生、你的青春歲月.....作為你的朋友,難道要我白白睇住你一

朝驚醒已經0係燈火欄柵處?.....有d事,身為朋友唔可以唔講,呢d可

以話係做朋友既責任......但責任己盡,唔見效用,就會令人講  

到"猛".....明白嗎?我既朋友,你今次真係明白嗎?

台長: JoAnnE*.*
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文