24h購物| | PChome| 登入
2004-12-09 21:07:05| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

R66

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





今日去左R66旋轉餐廳食Lunch Buffet...

慶祝Joanne生日呀~

初初仲驚日光日白個View會唔係咁靚~

但一去到就出乎意料之外喇...

我個人黎講真係好鍾意呀~~

覺得身處咁高...

又可以360度咁睇晒周圍既景色...

而且d野食都幾好呀~

真係超值呀~





好想黎緊都同屋企人去一次...

不過唔知會唔會因為臨近聖誕而加價呢?~ ><





個Swarovski鋼琴係陽光既照射下好閃呀~

希望Joanne會鍾意呢份禮物啦~







夾唔岩時間...

冇得去Palace IFC睇"BJ單身日記"添...

唯有下次喇~





繼上次我提過破左我唱K唱得最少時間既紀錄之後...

今日又有一新紀錄...

就係唱得最少歌喇...

最大原因係........................



我把聲都仲係"張柏芝"聲~

所以...

我唯一既一首Solo...

就係"不一樣的我"喇...哈哈~







今日唔知點解Cathy有新花名叫"喪bee"

而我又成日俾人叫"傻妹"... ><"





=========================================



原來真係激嬲人喇...

唔唔...

以後... .... ....







台長: 甜在心曼頭
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文