24h購物| | PChome| 登入
2009-08-07 13:52:22| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

原告變被告

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說前兩日心情不錯,而且又未眼訓,

咁就不如過氹仔車老婆仔收工啦,

一向準時的我今次也不例提前十分鐘去到出口等人,

由於無塞車,我用了比預期快的時間去到佢公司外圍,諗住可以慢慢駛入去

誰不知在對面馬路見到老婆已經出左黎,哈哈,比個驚喜佢都好!

當我U turn行到佢地ge員工出口時,竟然吾見左人, 不遠處是一部員工巴士駛走的景象,

oh my gosh!佢肯定估吾到我會黎接佢,所以上左公司巴......

我隨即拿出電話打比佢,但一次、二次、三次都無人聽,

我心裡忽然湧現了幾個假設及一個事實

假設1.佢掛住同人吹水,聽吾到電話响

假設2.佢留左電話係公司吾記得拿走

假設3.我剛才認錯人,佢其實仲未收工

事實1.剛才我親眼見到的那個人一定是我老婆

所以假設3不成立........

機會難機逢,今次仲吾輪到我打蛇隨棍上...

當我在獨自回家的路上,考慮緊入她那條罪名較好時,

我的電話終於都響起,果然是我老婆打黎,

我語帶不快地"喂"了一聲,打算把預先準備好的辛辣台詞搬出來時,

她竟然問我到了她公司未,

仲話依家換緊衫,就快出黎,

她在說笑呢,我心想

我對她說的有所保留,因為我無理由吾相信自己的眼睛,

我剛才的的確確見到佢出左黎,

所以我好想去求證一下係咩一回事,

又返到佢公司門口,今次le個老婆點解d衫吾同頭先果個呢?吾通我睇錯?

之後聽番我老婆講番原來佢公司有個同事個樣同佢生得非常相似,就連佢都覺

我頭先見到ge好有可能係佢ge同事,

情況開始明朗,我的優勢漸漸失去...隨之而黎ge係一籮籮數之不盡的罪名,

單是"認錯老婆"已經是死罪了

 

 

p.s天意弄人的人,其實是指那些所謂聰明人,俗稱精仔

原理就象投資專欄作家曹仁超所講,

股票市場專收精仔,相反人善人欺天不欺

 

善哉!善哉!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

台長: 大粒@有薪假期
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文