24h購物| | PChome| 登入
2005-04-23 05:07:02| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Interview........?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上面幅圖係MGM Studio黎呀~XDD
正呀~~
前幾日呢...我地WaltDisney World 有好多show睇呀~
Back Street Boy 都黎左 ^^""""...
不過我冇去睇~XDD
(唔知呀JAY黎唔黎呢...XD)
我去左premium shopping...^^"

=============
哈哈哈~~
我而家係屋企睇緊Pokemon呀~~
English Version 呀.....
feel good....XDD
原來cartoon反而比較難明....^^"無奈...XD

==============
我琴日去左Norway Pavilion 食左件Norway Rasberry Cheese Cake 呀...
仲食左件Cheese Danish ....好好味呀~~~>3<
兩樣野都只係USD$5.85....抵呀~~XDD
件Cheese cake make in norway ga~~it's taste is totaly different ga~
texture is so creamy lo~cheese 味相比下就唔夠重~
so 都係american cheese cake正D~

==============
A;pr,19,2005
今日係Graduation breakfast 呀~
公司請我地去左compentary Resort食 BreakfastBuffet
好多野食呀~~仲okay grand~^^"
跟住見到TVB出現...=.=..........
之後仲有apple ....the sun............XD
我個housemate就俾人影到..上左apple....^^"""
我就去左畫左幅卡通樣肖像...^^"
free ga~just foy us ga~
張野好搞笑ga~~^^”

===============
Apr20
今日有NBA比賽呀~
MAGIC V.S HEAT呀~正呀~
入場ticket USD$25 呀~~
okay 抵~~
咁今晚我地就同對面屋出左去同D黑鬼打basketball呀~XD
哈哈.....仲有tennis....^^”
佢地好Hip Hop Feel呀~
係幾型既黑鬼....XD

=============================
Apr 21
今日係HONK KONG CAST MEMBER INTERVIEW呀~
我地會知係香港既working info
我地position有如下...
HOST 2----------------$9000+overtime
HOST 1----------------$10400+overtime
LEAD ----------------$14000+overtime
Assistant Manger
Guest Service Manger
Operation Manger
Executive............

我呢D lack of experiences既就由host2開始~
但係好多大學生都係做Host 2開始 ^^"

咁我有個ok outstanding既同事一上就做左lead^^"
好~我返香港要outstanding D...XDD
9000同 14000 差咁遠...^^" 5000喎...可以係香港好多人既monthly pay喇
不過9000我都好ok喇~仲有overtime喎if over 45 hours perweek
佢地every half year都有升級評估ga~
so 頭果三個level唔難上~
只係上manger要3-5year exp lo~

that's it...

之後今晚我地merchandise既同事就齊齊落Pleasure Island玩~~XDD
係好似蘭桂芳個d咁既pub場~
我地23:00先出發
外國人既pub場大家都好open~
不過就好正當...唔似香港D咁dark=.=
好多正歌聽呀~
其中有個黑人bar hip hop到爆~^^""
同D外國,香港同事就咩都玩一餐~XD ^^"
佢地D hug 好hard gd..^^"
攬到就黎掐死我咁滯 ^^"""
仲take左好多photo呀^^
later upload 呀~^^

================================
今日..

我而家打緊日記lo...;pXDD
一陣返工~

今晚grand night 呀~~^^"
返工返好夜~~
1830 to 0400 ^^"
不過好似話好special ga~
等我今晚feel 下先~XDDD
===============================

台長: @ 大寶JILL @
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文