24h購物| | PChome| 登入
2005-08-23 23:24:29| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我和靚蝦有個約會=.=!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日放工之後陪靚蝦去太子買衫@o@...因為她自己唔識買衫...又知道我之前成日

幫我契妹買衫...所以要我去幫眼喇~呵呵!但係買d OL 返工既衫...有d難道囉lol~

叫我幫眼睇出街衫就沒問題=.=...我去到太子之後打比佢...我地約左係雪糕車旁

邊等...之後就買左兩個雪糕食~發覺靚蝦係第一次食雪糕車既雪糕囉...她是香港

人嗎-.-!?哈哈!食完之後就開始去睇衫喇...行左成兩個hour都有啊...都買左幾件

我認為靚既衫同裙=.=最搞笑係我地係其中一間店舖睇衫既時候...有個sales話靚

蝦係我女朋友...我就話佢係我好朋友...之後個sales就話依家唔係遲d就係架...

我冇聲出囉!我就望住靚蝦係度笑喇!哈~笑爆!唔比男同女一齊買衫架...一齊去睇

衫就一定有野-.-!?

之後我地就返左西環食飯喇...果時都差唔多11點lu~就約埋阿飛一齊食喇...食完

就返屋企啊@o@...返到home搞好晒d野就同靚蝦msn度開鏡頭...幫眼睇下第日佢著

咩初返工好...佢一換完衫我就睇...好搞笑呀!整整下我地成4點先訓=.=...嚴重超

出預算lol...我地仲約好我幫佢揀bra揀恤衫...哈哈!我真係唔怕羞喎~一齊去睇

bra我唔覺有咩問題=.=幫下眼ja!!我等緊靚蝦出糧之後果餐飯@@...好肚餓啊

lol...呵呵~

#靚蝦是一個好乖好得意既女仔^^...!!!仲好斯文啊@o@

台長: 大哥
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文