24h購物| | PChome| 登入
2005-02-10 23:17:28| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁淑YU

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好開心 , 打牌贏左45蚊 ... 新年行好運呀 !

其實今日發左個夢係關於阿花同阿鼠 , 我發夢夢見佢地兩個唔知點解著住d日本中學生既體育服 , 之後係超級市場買野食打邊lo , 我好奇怪點解佢地唔叫埋我一齊打 , 點知佢地話 , 你自己又唔搵我地 , 點解要我搵你 , 我地係唔叫你架la ...真係hurt 到爆 .. 究竟個夢想暗示d咩呀 ?

之後好得閒咁同細妹去睇 " x城攻略 " , 係咪係係咁打來打去做卧底 , 其實我想睇 " 生x外父霍老爺 " , 應該都幾好睇 , 其實仲有兩套都好想睇 , 就係遲d會上既 " 變面怪b " , 同埋宮x 駿個套電影 ...

P.s 新年開心d呀各位 !

台長: Jermmy
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文