24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 23:45:04| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁淑YU

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近天氣都一時凍一時暖 , 容易傷風既我開始作病 ... 捱埋二個星期左右就放新年假 , 我要捱埋佢呀 ! 由開學到依家都左眼不停咁眼尾挑 , 想點呀 ?

不過最開心既係新年放十日 , 嘩 ... 一開學既我不停咁講新年假都有少少過份..

雖然又就快放假 , 但我要上番軌道先得 !

今日上左一堂笑到喊既中文堂 , " 二叔伯病情嚴峻 , 在病床上呼喊你的名字 " , " 嬉戲 " , " 痴痴地等 " , " , " 原來我的則面可以吸引到你睇我既正面 " , etc . 真係笑死我 ... 點解lee 個阿sir 會咁架 ?

笑還笑 , 但當感情變得麻木 , 你和我能想什麼 ?

P.s Mr. mause hanger 會陪住我六個星期 ...

台長: Jermmy
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文