24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 22:57:54| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁淑YU

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人地話" 越吻越傷心 " , 我話" 越問越傷心 " 就真....

無錯 , 我係衰係懶 ........

今日無拿拿自我檢討個陣 , 諗番起點解會變成咁 , " 熱情 " 真係無左 , 我明白到零五年係我前途上第一個目標就係要有番 " 熱情 " .... 我諗 , 零五第一目標就係咁...............

忙 , 絶對唔係一個藉口 , 只不過我地都會用它來做一個擋箭牌 .. 如果有一日無聯絡 , 千萬唔好唔好用lee 個字作理由 , 我好憎.......

台長: Jermmy
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文