24h購物| | PChome| 登入
2005-01-05 01:08:09| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁淑YU

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實如果可以係聖誕期間睇吉列快車我會覺得好睇好多 ! 雖然依家都覺得好好睇 ! 我仍然都覺得係劇院入面睇得最投入個個一定係我地三個人 !

坐車返屋企個陣 , 不停咁聽 " 我真的受傷了 " , jessie 講得岩, lee 首歌真係會聽到想喊 .. 點解lei ? 不是歌詞中的主角 , 只知聽完之後好灰 ...

再加埋張學友既 " 我真的受傷了- 劇場版 " , 真係癲架 !

我要睇多次 " 在世的中心呼喊愛情 " ( 各位 , 遲d先借俾你地 ) ... 再加埋平井堅既 - 合上眼睛 .................. 真係我暈la ..

今日我地終於有初步既 " 我們的大計 " , 如果真係實行左 , 我既奸計就可能會一起成功 ! 快d傾 , 快d返學出project la ! 好期待 !!!!!!!!

台長: Jermmy
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文