24h購物| | PChome| 登入
2005-01-01 05:19:32| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

盧焦媛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我又係第一個寫日記喇~_~

諗o左好耐,都唔知31號既野應該寫o係邊? 人馬座既就當然貪新鮮啦!

今年既last supper好好味,成日咁多人掛隊,果然唔錯,一定要再去,再飛碟tim啦,嘻嘻^^

年過廿十既老餅,竟然無懼四十x年來最凍既完旦,走出people mountain people sea既尖東倒數,不過,講真俾起o個次Times Square就真係冰山一角喇....我永遠都會記得Yuki係我同亞鼠既負擔,哈,爆笑既甩鞋,一定係零四最後笑位!!!
亞鼠,你走o左之後,大家又上o左我屋企,Yuki死都唔飲酒,搞到冇得玩game,我諗你點都估唔到我o地做乜囉~我o地竟然為o左聽日既叱耢而估叱耢十大,仲估埋三甲,好似買三T咁,仲有男歌手金銀銅,唔知你走o左後又做過乜呢?過得開jump嗎?

希望Yuki,亞花同邦邦走既時候冇凍死啦!!!小心凍親呀!

台長: Jermmy
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文