24h購物| | PChome| 登入
2003-07-17 09:50:18| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7/17 任 賢 齊 全 國 開 百 間 專 門 店

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?sec_id=462&showdate=20030717&art_id=3415891#

7/17 蘋果日報

揚 言 全 國 開 百 間 專 門 店

任 賢 齊 三 間 上 身 堅 拒 500 萬 現 金

任 賢 齊 成 為 adidas 的 內 地 代 理 , 他 日 前 巡 視 北 京 新 店 時 , 透 露 希 望 明 年 可 以 設 店 一 百 間 。 而 且 他 為 免 尷 尬 婉 拒 一 些 廣 告 合 作 , 曾 有 人 在 他 面 前 放 下 五 百 萬 現 金 , 他 也 不 為 所 動 。

任 賢 齊 現 在 除 了 是 歌 手 和 演 員 外 , 還 榮 升 老 闆 , 是 品 牌 adidas 在 內 地 的 代 理 。 他 日 前 便 到 北 京 的 首 間 adidas 專 門 店 巡 視 業 務 。
甫 進 店 內 , 任 賢 齊 已 禁 不 住 試 穿 波 鞋 和 運 動 服 做 生 招 牌 , 其 間 有 不 少 顧 客 向 他 索 取 簽 名 , 任 賢 齊 也 有 求 必 應 , 最 後 他 還 和 員 工 合 照 。

盼 設 旗 艦 店

任 賢 齊 透 露 是 在 偶 然 機 會 成 為 老 闆 , 他 說 : 「 其 實 都 係 一 個 好 偶 然 機 會 下 做 老 闆 , 係 我 同 幾 個 好 朋 友 夾 份 。 我 上 海 已 經 有 六 間 分 店 , 北 京 係 第 七 間 , 我 目 標 係 明 年 全 國 有 一 百 間 專 門 店 , 我 重 傾 緊 希 望 可 以 內 地 開 flag store , 咁 就 可 以 有 限 量 版 貨 , 到 時 發 展 重 可 以 大 。 」

現 在 任 賢 齊 不 時 都 會 穿 上 adidas 的 服 裝 , 問 到 他 不 怕 失 去 其 他 廣 告 合 作 的 機 會 嗎 ? 任 賢 齊 說 : 「 其 實 都 有 好 多 人 搵 我 拍 波 鞋 同 服 裝 廣 告 , 佢 都 唔 介 意 我 係 adidas 代 理 , 但 係 我 自 己 就 覺 得 唔 係 咁 好 , 感 覺 好 似 怪 怪 咁 。

「 有 次 試 過 有 人 住 五 百 萬 現 金 放 我 面 前 , 佢 話 你 拍 呢 個 廣 告 , 錢 就 係 你 , 但 係 我 都 冇 要 到 , 我 諗 我 會 堅 持 幾 年 , 幾 年 後 可 能 我 唔 紅 , 我 先 會 乜 都 做 。 」

林 建 岳 探 班

此 外 , 任 賢 齊 與 楊 紫 瓊 主 演 的 電 影 《 飛 鷹 女 俠 》 在 北 京 拍 攝 的 戲 份 已 完 成 , 明 日 便 會 移 師 東 京 取 景 拍 攝 , 而 該 片 的 老 闆 林 建 岳 早 前 更 專 程 到 北 京 探 望 任 賢 齊 。


採 訪 : 胡 比 攝 影 : 林 德 雄



多謝more~

台長: jen
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文