24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 10:27:13| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

非主打歌的選擇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家買碟果時
可能為左幾首主打歌而買
但我最近買既碟 (大多為廣東碟)
都鍾詫左非主打歌既歌
好似peco既碟
我鏜意聽”...ing”同”心呼吸”
而pn就係”快樂王子”同”含蓄”
雖然pnlee兩首歌係舊歌
但都冇可能做主打
尤其係”含蓄”
歌詞太露骨喎
但我真係唔覺得係...
-----------------------
含蓄
歌手:藍奕邦 | 作曲:藍奕邦
填詞:藍奕邦 | 編曲:藍奕邦, 李漢金


可憐 可知我已是長年獨居
多討厭夜晚毫無伴侶
但這夜我未飲醉

假如 今宵你也是毫無動機
不需要扮作純情玉女
疊著腳喝著開水

*若果只可以愛一人
 未想戀得那麼苦心
 越清純容貌更是會越放任

 無謂含蓄 無謂再裝作拘束
 禁制無限愛慾 明明朝著我
 為何仍讓眼神那樣閃縮 像過目

 無謂含蓄 來共我找尋節目
 到處去借一宿 毫無餘地吻
 毫無餘地卸下每件裝束 逐步克服*

矜持 都不勝你眉頭流汗水
識穿你用眼神撩動我
但又要蓋著小咀

REPEAT*

想要親我不要只望著我
想要撫我不要安靜這裡坐
想要歸我家你只要講句

知你今晚想要 想捕獵我
知你今晚飢渴不想抵肚餓
所以不要裝作家裡閨秀

無謂含蓄 無謂再裝作拘束
禁制無限愛慾 明明朝著我
為何仍讓眼神那樣閃縮 像過目

無謂含蓄 來共我糾纏愛慾
到處流浪放逐 毫無餘地吻
毫無餘地卸下每件裝束
-------------------------
好露骨咩?
dl黎聽下喇
睇埋歌詞喎
梁浩賢唱得就壞男孩feel
而pn比較滄桑
兩個版本都dl喇
我仲睇左梁浩賢版本既mv
好正呀
圖書館有得借梁浩賢隻碟呀 ><
pn就買正版
支持原創音樂~~ (仲有peco呀,thz~ ^^)

台長: 珍妮
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文